Az ajánlatunk

Legjobb ár garancia

Meggyőződésünk, hogy a lehető legjobb árakat kínáljuk

Ha a beontrips.com-on foglalsz repülőjegy+szállás utazási csomagot, és a járatodat és a szállásodat a foglalástól számított 12 órán belül olcsóbban megtalálod máshol, akkor az árkülönbözetet visszatérítjük számodra.

Ez az árgarancia minden repülőjegy+szállás utazási csomagra érvényes, amennyiben pontosan ugyanazt a repülőjáratot és szállást külön termékekként megtalálod más, foglalásra alkalmas (tehát nem árösszehasonlító, kereső) oldalakon, és e termékek árának összege (beleértve valamennyi díjat és adót) kevesebb, mint a Beontripsnél kifizetett összeg.

Erre figyelj, mielőtt benyújtod az igényedet

Meggyőződésünk, hogy a lehető legjobb árakat kínáljuk. Ha mégis kedvezőbb ajánlatot találsz, kérjük, olvasd el figyelmesen a Legjobb ár garancia felhasználási feltételeit, és ellenőrizd, az árgaranciára vonatkozó igényed megfelel-e valamennyi, alább ismertetett feltételnek, mielőtt jeleznéd nekünk:

Az összehasonlítandó termékek ára nyilvános, mindenki számára hozzáférhető és az adott oldalon le is foglalható ár: nem köthető valamilyen kedvezményt biztosító klubtagsághoz, törzsutas programhoz, és nem kedvezménykóddal, kuponnal, egyéb kedvezményrendszerrel elért árról van szó.
Az útiterv (itinerary) pontosan megegyezik az eredetivel, azaz ugyanazokra a járatokra vonatkozik, ugyanannyi utas számára, ugyanazzal a fizetési móddal.
Megegyeznek a foglalás részletei is, például a járatszámok, az osztály, az utasok típusa (felnőtt, gyerek) és száma, a kiválasztott szolgáltatások (mint a poggyászok és ülőhelyek).
Pontosan megegyezik a szállás, annak jellemzői és a szállásfoglalási feltételek, például a szobatípus és annak változatai (pl. ágyak elrendezése, szoba fekvése, kilátás stb.), az ellátás típusa (pl. reggelivel vagy anélkül, félpanzió stb.), a be- és kijelentkezés, illetve a visszatérítés feltételei.

Az igény benyújtása

kapcsolat@beontrips.com címre küldött emailben lehetséges, a Beontrips.com-on történt foglalás (azaz a visszaigazoló email érkezési időpontja) utáni 12 órán belül. Az email az alábbi információkat tartalmazza:

Az email tárgya: Legjobb ár garancia igénylése + Beontrips foglalási szám (pl. BON-33);
A Beontripsnél vásárolt repülőjegy+szállás utazási csomag visszaigazoló emailje mellékletként, csatolva;
Képernyőkép(ek) az összehasonlítandó termékeket (vagyis a Beontripsnél vásárolttal megegyező repülőjáratokat és szállást) tartalmazó weboldal(ak)ról, amelyekből megállapítható, hogy e termékek árának összege alacsonyabb a Beontripsnél kifizetett összegnél. A képernyőképeknek a foglalás legutolsó fázisában, közvetlenül a fizetés gomb megnyomása előtt kell készülniük, és az egész weboldalnak látszania kell rajtuk (a képernyő egy részéről készült kép nem megfelelő).

Legjobb ár garancia — felhasználási feltételek

Ha a beontrips.com-on foglalsz repülőjegy+szállás utazási csomagot, és ugyanazt a repülőjáratot és szállást külön termékekként más, foglalásra közvetlenül alkalmas weboldalakon megtalálod, ezek árának összege (beleértve valamennyi díjat és adót) pedig alacsonyabb, mint a Beontripsnél vásárolt utazási csomag ára, akkor az árkülönbözetet visszatérítjük számodra, miután az utazást befejezted. A Legjobb ár garancia csak a beontrips.com-on ténylegesen megvásárolt utazási csomagokra alkalmazható, amennyiben a beontrips.com-on történt foglalás utáni 12 órán belül érvényes igényt nyújtasz be.

A Legjobb ár garancia felhasználási feltételei a következők:

1. Termék. A Beontrips oldalán a repülőjegyet és a szállást repülőjegy+szállás csomag részeként kell lefoglalni, míg az összehasonlítandó termékek az ezekkel megegyező, de külön termékekként értékesített repülőjegy és szállásajánlatok lehetnek.

2. Igény jelzése. A Legjobb ár garanciára vonatkozó igényedet a beontrips.com-on végzett foglalást (azaz a visszaigazoló email érkezési időpontját) követő 12 órán belül kell jelezned, a jelen Felhasználási feltételekben részletezett módon. Az igény benyújtásának időpontjában az alacsonyabb áraknak elérhetőknek és foglalhatóknak kell lenniük az összehasonlítandó weboldalakon – ezt ügyfélszolgálati munkatársaink ellenőrzik.

3. Ár meghatározása. A más weboldalakon külön megvásárolható repülőjegy és szállás végső (a szolgáltatási és egyéb díjakat, valamint az adókat is tartalmazó) árainak összege kerül összehasonlításra a Beontrips weboldalán vásárolt repülőjegy+szállás csomag árával. A Legjobb ár garancia csak akkor érvényesíthető, ha az összehasonlítandó ajánlatokban szereplő árak (i) nyilvánosak és elérhetők a nagyközönség számára, (ii) nem valamilyen tagsághoz, kedvezményrendszerhez kötött árak, (iii) nem harmadik fél által kibocsátott kedvezménykuponnal, -kóddal, egyéni engedménnyel elért kedvezményes árak. További, a foglalási folyamat során esetlegesen megvásárolt további szolgáltatások (például biztosítás) ára nem számít bele az összehasonlításba.

4. Az árösszehasonlítás feltételei. A Legjobb ár garancia csak akkor érvényes, ha mind az útiterv (itinerary), mind az utazási dátumok, mind a résztvevő utasok száma, mind a fizetési mód pontosan megegyeznek.
A repülőjegy esetében pontosan egyeznie kell a repülőjáratnak és a foglalás részleteinek, beleértve, de nem kizárólag
– a légitársaságot és a járatszámokat
– az osztályt (First, Business, Premium Economy vagy Coach/Economy)
– az utasok számát és típusát (pl. felnőttek, gyerekek vagy csecsemők száma)
– egyéb kiválasztott szolgáltatásokat (poggyászválasztás, helyfoglalással vagy anélkül)
A szállás esetében pontosan egyeznie kell a szállásnak és a foglalás részleteinek, beleértve, de nem kizárólag
– a szobatípust és a feltételeket (pl. ágyak elrendezése, szoba elhelyezkedése, kilátás)
– az ellátás típusát (pl. reggelivel vagy anélkül, félpanzió stb.)
– a be- és kijelentkezés feltételeit
– a fizetési mód (egy- vagy többösszegű befizetés, banki átutalás vagy bankkártyás fizetés) és a visszatérítés feltételeit

5. Kizáró rendelkezések. A jelen Legjobb ár garancia nem érvényes
a.) olyan repülőjáratokra, amelyek esetében nem azonosítható be az üzemeltető és az árusító légitársaság a másik weboldalon;
b.) mindazon összehasonlítandó ajánlatokra, amelyekben a repülőjegy és a szállás csak csomagajánlatként érhető el; az összehasonlítandó termékeknek megegyezőnek, de különálló termékekként foglalhatónak kell lennie a másik weboldal(ak)on;
c.) amennyiben az összehasonlítandó ajánlatok bármelyike csak telefonos foglalással, tagsági program részeként, csoportoknak vagy vállalati ügyfeleknek kínált árként vagy hűség-/jutalmazási program részeként érhető el;
d.) az utas(ok) nem felelnek meg az alacsonyabb ár eléréséhez támasztott feltételeknek (amennyiben vannak ilyenek), beleértve de nem kizárólag a lakhellyel, életkorral kapcsolatos vagy regionális feltételeket.
e.) amennyiben az összehasonlítandó ajánlat és a Beontripsnél történt foglalás pénzneme, fizetési módja vagy nyelve különbözik.

6. Az igény benyújtásának módja. A Legjobb ár garanciára vonatkozó igényt a foglalást végző ügyfelünk nyújthatja be. Amennyiben olcsóbb jegye(ke)t találsz más weboldal(ak)on, és ezek megfelelnek a Legjobb ár garancia itt részletezett feltételeinek, akkor igényedet a Beontrips.com-on végzett foglalást (azaz a visszaigazoló email érkezési időpontját) követő 12 órán belül, a kapcsolat@beontrips.com címre küldött emailben tudod benyújtani. Az email tartalmazza a következőket:
– Az email tárgya: „Legjobb ár garancia igénylése + Beontrips foglalási szám” (pl. BON-33);
– A Beontripsnél vásárolt repülőjegy+szállás utazási csomag visszaigazoló emailje mellékletként, csatolva
– Képernyőkép(ek) az összehasonlítandó termékeket (vagyis a Beontripsnél vásárolttal megegyező repülőjáratokat és szállást) tartalmazó weboldal(ak)ról, amelyekből megállapítható, hogy e termékek árának összege alacsonyabb a Beontripsnél kifizetett összegnél. A képernyőképeknek a foglalás legutolsó fázisában, közvetlenül a fizetés gomb megnyomása előtt kell készülniük, és az egész weboldalnak látszania kell rajtuk (a képernyő egy részéről készült kép nem megfelelő).

7. Az igények ellenőrzése. A Beontrips minden igényt ellenőriz, beleértve az ahhoz tartozó nyugtákat is. A Beontrips nem fogad el olyan képernyőképeket vagy az alacsonyabb ár olyan egyéb közvetett bizonyítékát, amelyet nem tud önállóan megerősíteni. Az utazásnak a lefoglalt útiterv (itinerary) szerint meg kell történnie: módosított vagy törölt foglalások esetében a Legjobb ár garancia nem érvényesíthető. A Beontrips nem dolgoz fel olyan igényt, amely (i) hiányos, (ii) bármilyen hibát tartalmaz, (iii) saját megítélése szerint nyomtatási vagy egyéb hiba eredménye (iv) vagy csalással, rosszhiszeműen vagy gyanús módon készült.

8. Visszatérítés. Amennyiben a Legjobb ár garanciára vonatkozó valamennyi feltétel teljesül, a Beontrips az eredeti fizetéshez használt bankkártyára visszatéríti azt az összeget, amely a Beontripsnél az adott foglalásért kifizetett összeg és a más weboldalakon talált alacsonyabb összár különbözete. A jóváírás az utazás befejezését követően, 2 héten belül megtörténik.

9. Érvényeség. A Beontrips fenntartja a jogot a visszatérítés megtagadására, amennyiben a fenti szabályokat megszegik, vagy kiderül, hogy az ügyfél nem jogosult a visszatérítésre, vagy a Beontrips úgy véli, hogy személyes vagy pénzügyi nyereség érdekében visszaél a legjobb ár garancia programmal.

10. Hatály. A Beontrips fenntartja a jogot, hogy bármilyen kötelezettség vagy előzetes értesítés nélkül módosíthassa, megszűntethesse a Legjobb ár garanciát vagy akár a rendelkezésre állását korlátozhassa. A foglalás időpontjában érvényes felhasználási feltételek határozzák meg a Legjobb ár garanciára való jogosultságot. A Legjobb ár garancia program módosításai nem befolyásolják a módosítás előtt kezdeményezett visszatérítéseket.

Ne maradj le semmiről

A Feliratkozással elfogadom a Beontrips
adatvédelmi szabályzazát.