Segítség a foglaláshoz és az utazáshoz

Gyakori kérdések

Nem találod a foglalási számot? Szeretnél többet tudni a foglalás menetéről, a lemondási feltételekről vagy a szállásokről és a járatokról? Nem tudod, utazás előtt vagy alatt hová fordulj segítségért? Biztonságos a fizetés? Ki biztosítja a foglalásodat? Minderre, és sok más kérdésre is választ adunk a lenti listában.

A foglalás menete
Keresési, foglalási lehetőségek

Internetes felületünkön, a beontrips.com-on, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon a következő foglalási lehetőségek közül választhatsz:

  • Utazástervező: több úticéllal, az indulási időpont és az egyes helyszíneken a tartózkodás napjainak megadásával, repülőjáratok és szállások kiválasztásával összeállított utazási csomag.
  • Repülő + hotel: egy úticéllal, az elutazás és az érkezés dátumával, valamint a hozzá tartozó repülőjáratok kiválasztásával összeállított utazási csomag.
  • Hotelek: csak szállás és ellátás kiválasztása és foglalása.
Repülési menetrend és repülőjegy kiválasztása

A csomag ára tartalmazza a repülőtéri illetéket, illetve az adott jegytípusban megadott poggyászt. A diszkont, illetve a hagyományos légitársaságok rövid távú (kontinentális, ill. nem tengerentúli) repülőjegyei általában nem tartalmaznak feladható poggyászt. A repülőtérről a szálláshelyre a transzfert az utazási csomag nem tartalmazza, de a foglalás során hozzáadható. Speciális kérések esetén (például különleges poggyász, egyedi menü, mozgáskorlátozott utas részére asszisztencia) kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Feladott poggyász, elsőbbségi beszállás hozzáadása, ülőhelyfoglalás
A foglalás során, az utasadatok oldalán tudsz feladott poggyászt vásárolni, vagy kérheted ügyfélszolgálatunk segítségét.

Amennyiben elsőbbségi beszállást szeretnél vásárolni a repülőjegyedhez, ami bizonyos légitársaságok esetében (pl. Ryanair, Wizzair) egy plusz fedélzeti poggyászt is tartalmaz, megteheted a légitársaság hivatalos weboldalán, vagy kérheted ügyfélszolgálatunk segítségét.

A diszkont légitársaságok véletlenszerű ülőhelykiosztást alkalmaznak. A foglalásodat követően a légitársaság weboldalán, vagy ügyfélszolgálatunk segítségével lehetőséged van fix ülőhelyeket foglalni.

Szálláshely és ellátás kiválasztása

A szálláshelyek listájából kiválaszthatod a szoba, illetve az ellátás (reggeli, félpanzió, teljes panzió, all inclusive) típusát. A szállások a helyszínen idegenforgalmi adó fizetését kérhetik, melyet az utazási csomag ára nem tartalmaz. Az oldalunkon elérhető szállásokról az utasok visszajelzései alapján akár három forrásból is láthatsz értékelést.

Kereséskor nem az utazási ötletben szereplő szálloda szerepel

A keresés indításakor ellenőrizzük, hogy az utazási ötletben megjelenített szállás elérhető-e, mert előfordulhat, hogy időközben elfogynak a rendelkezésre álló szobák. Ebben az esetben alternatív szállodát ajánlunk fel, amit te is megváltoztathatsz.

Biztosítás kiválasztása

Az utazáshoz opcionálisan útlemondási, illetve betegség-, baleset és poggyászbiztosítás foglalható. Útlemondási biztosítást csak az utazás foglalása során adhatsz hozzá a csomagodhoz, később már nem. Betegség-, baleset és poggyászbiztosítást az utazást megelőzően bármikor vásárolhatsz.

Fizetés

Foglaláskor a teljes díj nem módosítható, nem lemondható részét kell előlegként kifizetni. Ez az összeg lehet a teljes díj is, amennyiben minden közreműködő szolgáltató nem lemondható, nem módosítható típusú termékét választod.

A fennmaradó összeg, vagyis a teljes díj hátralékának megfizetése 30 nappal az utazást megelőzően esedékes, és az utasnak kell róla gondoskodnia.
Az előleg bankkártyával, a teljes díj hátraléka bankkártyával vagy banki átutalással fizethető.

Elfogadott bankkártyák: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express. Amennyiben a tranzakció sikertelen, kérjük győződj meg arról, hogy megfelelő fedezet áll-e rendelkezésre a kártyán, illetve nincs-e beállítva terhelési limit.

Telefonos, vagyis a call centeren keresztül történt foglalásnál magasabb árak alkalmazhatóak az utazási csomagra, mint a hasonló, online csatornán keresztül ajánlott utazási csomag esetén.

Sikertelen fizetés

Amennyiben a fizetési tranzakció sikertelen volt, kérjük győződj meg arról, hogy megfelelő fedezet áll-e rendelkezésre a kártyán, illetve nincs-e beállítva terhelési limit, például tranzakciónkénti, napi vagy havi limit.

Megerősítés
A foglalás megtörténtéről megerősítést és visszaigazoló emailt küldünk.

A visszaigazoló e-mail a személyes adatokon túl a következő fontos információkat tartalmazza:

– a Beontrips foglalási számát az ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvételhez;

– a repülőjegy visszaigazoló kódját, ami az online utasfelvételhez szükséges. Hagyományos légitársasággal történő foglalás esetén a visszaigazolást követő elektronikus repülőjegy (e-ticket) tartalmazza az online utasfelvételhez szükséges kódot;

– a szállás visszaigazoló kódját, melyet a szállásadó a helyszínen, érkezéskor kérhet;

– a repülőtéri transzfer, illetve a lefoglalt programok időpontjait, tudnivalóit.

Az utazási csomag
Az utazási csomag tartalma

Az „utazástervező” illetve „repülő + hotel” típusok esetén az utazási csomag tartalmazza:

  • a repülőjegyet illetékkel együtt, a kézipoggyászt és repülőjegy típusához tartozó feladott poggyászt;
  • A szállást a kiválasztott ellátással.

Az utazási csomagba opcionálisan választható útlemondási, illetve betegség- baleset és poggyászbiztosítás.

Az utazási csomag nem tartalmazza
  • a transzfert a repülőtérről a szállásra;
  • bizonyos repülőjegy típusoknál a feladott poggyászt (a foglalás során hozzáadhatod);
  • a programok, belépők árát;
  • az esetleges szálláshelyszínen fizetendő idegenforgalmi adót.

Módosítás, lemondás a foglalást követően

Módosítási és lemondási díjak

Az utazási csomag módosítási és lemondási díjait a külföldi közreműködő módosítási és lemondási, valamint a Beontrips szolgáltatási díjai határozzák meg. Ezeket a díjakat az aktuális foglalás során lehet ellenőrizni, a személyes adatok megadását követően, a foglalás véglegesítése előtt, valamint megtalálhatóak a Szolgáltatási díjak jegyzékében.

Hogyan tudom módosítani, elmondani a foglalást?

Az utazás módosításával, lemondásával kapcsolatban telefonos ügyfélszolgálatunk áll rendelkezésedre. Amennyiben az ügyfélszolgálat nyitvatartási idején kívül azonnali repülőjegy módosításra van szükség, azt a légitársaság hivatalos weboldalán, saját foglalásod megkeresésével tudod megtenni. A belépéshez az elektronikus repülőjegyen (e-ticket), vagy visszaigazolásban található kódot és nevedet kell megadnod.

Utazás előtt, közben hová fordulj segítségért?

Segítség a foglalásban és különleges igények

Célunk, hogy az elvárt színvonalú utazási élményben legyen részed. Amennyiben segítségre van szükséged, illetve olyan különleges igényed merül fel, ami az utazási csomagban nincs nevesítve (például vegetáriánus menü a repülőn, mozgáskorlátozott utas asszisztenciája, sportfelszerelés feladása, késői / korai szállodai érkezés vagy elutazás), kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal (munkanapokon 8:30 – 17:30 között).

Utasfelvétel

Javasoljuk a repülőjáratra az indulást megelőző internetes utasfelvételt (online check-in) a légitársaság honlapján. Az online utasfelvétel a hagyományos légitársaságoknál 24-36 órával, diszkont légitársaságoknál ennél korábban is lehetséges. Ehhez az elektronikus repülőjegyen szereplő e-ticket száma vagy visszaigazolási szám és a vezetéknév (surname v. family name) szükséges.

A Ryanair légitársasággal történt foglalás esetén a foglaláskor megadott email címmel vagy a ticket@beontrips.com email címmel kell az utasfelvételt elintézni. Amennyiben segítségre van szükséged, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre. A repülőtéri becsekkolás egyes (jellemzően a diszkont) légitársaságok esetén további költségekkel járhat.

Ügyelj arra, hogy a repülőtéri biztonsági ellenőrzésre, az esetleges poggyászfeladásra elegendő idő álljon rendelkezésedre: érdemes legalább két órával a járat indulása előtt megjelenni a repülőtér megfelelő terminálján. Kérjük, tájékozódj a poggyászban elhelyezett tárgyakra vonatkozó szabályokról (pl. folyadék mennyisége, szúró, vágóeszközök) a repülőtér hivatalos oldalán. A budapesti Liszt Ferenc repülőtér biztonsági szabályairól itt olvashatsz.

Ha lekésted a repülőt

Amennyiben lekésted a repülőjáratot, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat.

Ha a szállással van problémád

A helyszínen, a szállással kapcsolatos minőségi kifogást kérjük jelezd a szálloda recepcióján. Amennyiben nem sikerült a helyszínen orvosolni a problémát, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat.

Menetrend módosítás, járattörlés, elveszett pogyász

A légitársaság érdekkörében felmerült menetrend módosítás, járattörlés esetén a légitársaság repülőtéri képviselője tud felvilágosítást adni. Amennyiben a helyszínen nem kapsz megfelelő információt, kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Amennyiben a repülőgépre feladott poggyászod nem érkezett meg a célállomásra, a csomagjegyeddel a repülőtéri „Lost&Found” információs pultnál jelezd a problémát, illetve kérj jegyzőkönyvet a bejelentésről.

Betegség, baleset, poggyászkár

Betegség, baleset, poggyászkár, poggyász eltulajdonítás esetén a segítségkérést követően a biztosítótársaságot is értesítsd.

Repülőjeggyel, repüléssel kapcsolatos tudnivalók

Repülőjegy, e-ticket

Repülőjegy foglaláshoz a nevedet pontosan úgy kell megadnod, ahogy az útiokmányodban szerepel. Hibás, karakterre nem egyező név esetén a légitársaság a beszállást megtagadja és új repülőjegy vásárlására lehet szükséged.

Repülőjegy: hagyományos légitársaságok esetén az elektronikus repülőjegy (e-ticket), diszkont légitársaságok esetén a visszaigazolásban szereplő kód. A repülőtéren utasfelvételkor az érvényes útiokmány, illetve az elektronikus repülőjegy vagy visszaigazoló kód bemutatása szükséges. Hagyományos, papír alapú repülőjegy már nincs használatban.

Csatlakozó és nem csatlakozó járatok, átszállás
Amennyiben az egymást követő járatok nem csatlakozó járatok, hanem több jegyben kerülnek a csomagba, késés, járattörlés esetén a légitársaság nem gondoskodik a helyettesítő járatról / továbbutazásról.
Példa: a tervezett útvonalad Budapest – Bangkok, Bangkok – Budapest, átszállással Dubajban. Abban az esetben, ha a csomagban Budapest – Bangkok – Budapest útvonalat adsz meg, a repülőjegyed a teljes útvonalat biztosítja. Ha egy Budapest – Dubaj járatkésés esetén nem éred el a csatlakozást, a légitársaság gondoskodik a továbbutazásodról. Abban az esetben viszont, ha Budapest – Dubaj és Dubaj – Bangkok útvonalat állítasz be, és járatkésés / törlés miatt nem éred el a csatlakozást Dubajban, új repülőjegyet kell vásárolnod a következő szakasz(ok)ra.
Poggyász

Poggyász: a repülőjegy (e-ticket vagy visszaigazolás) tartalmazza a kézipoggyász (cabin vagy hand baggage), illetve a feladott poggyász (checked-in baggage) megengedett mennyiségét, méret- illetve súlykorlátját. Ezek túllépése a repülőtéren fizetendő további költségeket eredményez.

Információ a légitársaságokról

Ezen az oldalon gyűjtötük össze bővebben a légitársaságokkal kapcsolatos információkat

Autóbuszos utazással kapcsolatos tudnivalók
Tudnivalók utazás előtt

Az autóbuszos összeköttetéseket a Flixbus utazási vállalat biztosítja. A vállalat általános szerződési feltételeit az alábbi oldalon találod: https://www.flixbus.hu/altalanos-uzleti-szalitasi-feltetelek

A buszba való beszálláshoz szükséged van a Flixbus foglalási visszaigazolására (ami a Beontrips visszaigazolás csatolmánya) nyomtatott vagy elektronikus formában. Javasolt legalább 15 perccel az indulási idő előtt a buszmegállóba érkezni. A buszmegálló pontos helyét a visszaigazolásban, illetve a Flixbus weboldalán is megtalálod. A buszállomáshoz érkezés minden utas saját felelőssége, kérjük az utazás előtt mindenképpen tájékozódj annak pontos helyéről és az odajutás módjáról.

Poggyász szabályok

Egy darab kézipoggyász és egy darab úti poggyász vihető az utazásra. Kérjük, címkézd fel poggyászaid, és írd rájuk neved és címed. Kézipoggyásznak az az egy darab poggyász minősül, amelynek mérete nem haladja meg a 42 x 30 x 18 cm-t, súlya pedig a 7 kg-ot. Az úti poggyász mérete nem haladhatja meg a 67 x 50 x 27 cm-t. Utasonként maximum 30 kg csomag szállítható ingyenesen.

Módosítás, lemondás

Az autóbuszos utazás módosításához vagy törléséhez először az eredeti utazást kell törölni a vállalat weboldalán, a kapott Flixbus foglalási szám és az utazó nevének megadásával: https://shop.flixbus.hu/rebooking/login. Ezt követően a lemondási folyamat díjának levonása után a törölt jegy árának értékében kapsz egy kupont. A kuponnal a vállalat weboldalán keresztül foglalhatsz egy új utat, a lemondástól számított 1 éven belül.

Vasúti utazással kapcsolatos tudnivalók
Tudnivalók utazás előtt

A vasúti összeköttetéseket a Trenitalia olasz vasúttársaság üzemelteti. A vállalat angol nyelvű általános szerződési feltételeit az alábbi oldalon találod: http://www.trenitalia.com/cms-file/allegati/trenitalia_eng/Conditions_transportation.pdf
A Beontrips oldalán foglalt jegyek „Super Economy” helyjegyes elektronikus jegyek, melyek nem lemondhatók és nem módosíthatók.

Mit tartalmaz az elektronikus vonatjegy?

Az elektronikus vonatjegyedet a bookings@travelfusion.com címről fogod megkapni, egyidejűleg a Beontrips-től kapott visszaigazolással. Amennyiben ez az email nem érkezik meg, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
A jegyeden találod az utazás fontos részleteit:
• a foglalási számot: booking code vagy PNR number;
• a vonatszámot, az indulás és érkezés helyét és idejét;
• a vonatkocsi és az ülőhely számát, ahova a helyjegyed szól (carriage, place).

Mire van szükség utazáskor?

A vasúti személyzet részére az útiokmányodat, valamint a visszaigazolást (elektronikus jegyet) kell bemutatnod, nyomtatott vagy elektronikus formában.
A vasútállomásra érkezés minden utas saját felelőssége. Kérjük az utazás előtt mindenképpen időben tájékozódj annak pontos helyéről és az odajutás módjáról.

Szállással kapcsolatos tudnivalók
Szálláshely elfoglalása, szolgáltatásai

A szálláshelyek érkezési / elutazási időpontjait a visszaigazolás tartalmazza. A szállodai becsekkolás általában 14-16 órától lehetséges, a szobákat pedig az elutazás napján 10-11 órakor kell elhagyni.

Ha a megadottól eltérő időpontban várható az érkezésed vagy az elutazásod, kérjük, jelezd közvetlenül a szállodának, vagy, amennyiben ez nem lehetséges, az ügyfélszolgálatunknak.

Egyes szálláshelyeken a visszaigazolásban szereplő ellátáson túl további szolgáltatások vehetők igénybe (pl. úszómedence, wellness részleg), melyeknek további, helyszínen fizetendő díjai lehetnek.

Helyi idegenforgalmi adó

A szállás a helyszínen idegenforgalmi adó megfizetését kérheti. Ennek összegét, amennyiben a szolgáltató előre megadja nekünk, a visszaigazolásban feltüntetjük.

Extra fogyasztás

Érkezéskor a szálláshely fedezetet kérhet a tartózkodás során felmerülő extra fogyasztásra (éttermi szolgáltatás, minibár stb.) hitelkártya garancia vagy készpénz formájában.

Biztosítás

Útlemondási biztosítás

Útlemondási biztosítás: a foglalás illetve az első befizetéssel egyidejűleg lehetséges. Abban az esetben nyújt védelmet, ha meghatározott, előre nem látható okokból (pl. betegség, baleset) nem tudsz részt venni az utazáson, a biztosító a részvételi díjat az önrész levonásával visszatéríti.

Az Aegon Biztosító útlemondási biztosítás felételeit itt találod: Aegon Útlemondás-biztosítás
Szerződési feltételek

A Europ Assistance útlemondási biztosítás felételeit itt találod: Ügyféltájékoztatás és Biztosítási Feltételek az Europ Assistance Útlemondási Biztosításhoz

Utasbiztosítás

Utasbiztosítás: betegség baleset és poggyászbiztosítás az út során felmerült betegségekre, balesetre illetve vagyon elleni bűncselekményre, az utazást megelőzően megköthető. Javasoljuk, hogy csak utasbiztosítással indulj útnak.

Az Aegon Biztosító utasbiztosítás feltételeit itt találod: Aegon Compass utasbiztosítás Szerződési feltételek

A Europ Assistance utasbiztosítás feltételeit itt találod: Ügyféltájékoztatás és Biztosítási Feltételek a Europ Assistance Utasbiztosításhoz

Autóbérlés, repülőtéri transzfer
Autóbérlés

A foglalási folyamatban van lehetőséged autót bérelni. A bérlés visszaigazolása tartalmazza az autó felvételének és leadásának helyét és idejét, a gépkocsi típusát és főbb jellemzőit, az üzemanyag szabályt (például teli tankkal veszed fel, teli tankkal kell leadni), az esetlegesen helyszínen fizetendő kötelező díjakat: például, ha nem egyezik a felvétel és a leadás helye, vagy plusz szolgáltatást is kértél a bérlés során (gyermekülés, GPS, második sofőr).

Kérjük, olvasd át a bérlés az általános szerződéses feltételeit is, mely tartalmazza a bérlésben foglalt biztosítás részleteit is. Az autó felvételekor az autóbérlő cég dombornyomott hitelkártyát kér a bérlés garanciájaként, és a kártyán egy előzetesen egyeztetett összeget zárol. A kártyabirtokosnak és az elsődleges vezetőnek egyazon személynek kell lennie. Az összeg zárolása a bérlést követően a kártyakibocsátó banktól függően kerül feloldásra, amennyiben az autó az átvétel állapotában, a bérlési feltételeknek megfelelően kerül vissza. A bérautó 48 órával a felvétel ideje előtt díjmentesen lemondható. 48 órán belül a lemondás, illetve az autó fel nem vétele (no-show) esetén a teljes bérleti díjat ki kell fizetni.

Repülőtéri transzfer

A foglalási folyamat során van lehetőséged repülőtéri transzfert foglalni. A visszaigazolás tartalmazza a találkozó helyét és idejét, illetve egy telefonszámot arra az esetre, ha nem találod a transzfer szolgáltatót. Kérjük, a megadott időpont előtt 5-10 perccel érkezz meg a találkozó helyszínére. A visszaúti (szálloda–repülőtér) transzfer esetén előfordulhat, hogy a kiállás pontos időpontját a transzfer napját megelőző 24-36 órával adja meg a szolgáltató, vagy a megadott telefonszámon neked kell leegyeztetned.

Mérkőzés, koncert-, színházjegyek és egyéb belépők
Meddig mondhatom le a megrendelt jegyeket?
A jegyvásárlást követően az adott jegy nem módosítható, nem visszamondható, a jegy ára nem visszatéríthető.
Lefoglaltam az utazási csomagot, amit nem tudok már lemondani, és ezt követően lemondták a mérkőzést

Amennyiben a sportesemény vagy koncert szervezője vis maior miatt (ideértve a természeti eseményeket, kedvezőtlen időjárási körülményeket, szurkolói rendbontásokat stb.) az eseményt nem tartja meg, nem fejezi be a meghirdetett időpontban, az ezzel kapcsolatos igényedet a sportesemény, illetve koncert szervezőjével szemben a mi közreműködésünkkel érvényesítheted. Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a sportesemény, illetve a koncert szervezője ilyen esetben vagy felajánl egy alternatív időpontot, amikor a megváltott belépőjeggyel megtekinthető az esemény, vagy visszaváltja a belépőket.

Az utazási csomag többi elemére (szállás, repülőjegy) a visszaigazolásban szereplő lemondási feltételek vonatkoznak. A mérkőzés elmaradása, dátumának megváltozása esetén a nem lemondható részek visszatérítése, módosítása nem lehetséges.

Megváltozott időpontok: amikor megvettem a jegyeket még szombatra volt kiírva a meccs, de látom, azóta vasárnapra tették, hogy lehet ez?

A foglalás során publikált mérkőzésidőpontok a szervezők és a klubok intézkedései alapján bármikor változhatnak. A nálunk megjelenített adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, a hivatalos időpontot minden esetben az adott csapat, szervezet hivatalos weboldalán kérjük ellenőrizni a foglalás előtt és után is az elutazásig többször, így elkerülhető az időpontváltozásból fakadó kellemetlenség.

Ülőhely: meg tudják mondani, pontosan hol fogok ülni a stadionban?
Csak az ajánlatainkban kommunikált kategórián belül tudjuk a belépőket megrendelni. A pontos hely (szektor, sor, ülésszám) sokszor csak a belépő átvételekor, a helyszínen válik ismertté. Természetesen minden esetben a lehető legpontosabb információkat osztjuk meg utasainkkal, de csak akkor, ha ezek nekünk is garantáltan a rendelkezésünkre állnak. Egyszerre legfeljebb 2 fő részére tudjuk garantálni az egymás melletti ülőhelyeket, de természetesen törekszünk arra, hogy az együtt foglalók az egymáshoz legközelebb eső helyeket kapják.
Jegyátvétel: hogyan kapom meg a belépőjegyeimet?
Általában az általad lefoglalt szálláson, mérkőzésnek otthont adó városban található, 24 órás recepcióval rendelkező hotel recepciójára juttatjuk el hozzád a belépőket. Kivételek előfordulhatnak, így bizonyos esetekben magyarországi kiszállítást is tudunk biztosítani, máskor a mérkőzés előtt néhány órával, futárral kézbesítjük a jegyeket. A jegyek átadásának módját minden foglalás esetén egyeztetjük.
Papírjegy/bérlet: más fényképével ellátott bérletet kaptam, mi a teendőm ilyenkor?
Néhány esetben bérlettel, más személy tulajdonában lévő plasztik belépővel jutnak be – átruházás után – ügyfeleink a sporteseményre. Ez ritkán fordul elő, amikor ez az egyetlen lehetőség, hogy utasaink a helyszínen élvezhessék a mérkőzést. Ilyen esetben a bérletet tartalmazó, az utas számára a hotel recepcióján leadott borítékban „használati utasítást” is mellékelnek partnereink, melyeket minden esetben be kell tartani! Ez egy bejáratott folyamat, ilyen esetekben mérkőzés után – előre egyeztetett módon – a bérleteket vissza kell szolgáltatni, mert amennyiben ez nem történik meg, az ebből fakadó károkat az utas viseli.
Útiokmány, vízum, védőoltás
Útiokmány

Az utazás feltétele az útiokmány, mely az utazás alatt nem veszítheti el érvényességét. Egyes országok az útlevél érvényességi idejéhez is kötik a beutazást; általában javasolt, hogy az útlevél a beutazástól számított legalább 6 hónapig érvényes legyen. Érdemes minden útiokmányról (útlevél, biztosítás, elektronikus repülőjegy vagy visszaigazolás) fénymásolatot készíteni.

Beutazási szabályok, vízum

A fogadó ország (ide értve az utazás során, átszálláskor érintett országot is) beutazási szabályainak ismerete, az azokban szereplő utazási feltételek teljesítése, valamint a saját kiadások fedezése minden utas egyéni felelőssége. A vízum- és beutazási szabályokról, a fogadó ország nagykövetségén, külképviseletén, illetve a Konzuli Szolgálat weboldalán találsz bővebb felvilágosítást.

Védőoltás
Egyes országok kötelező védőoltáshoz kötik a beutazást, melynek meglétét a repülőtéren igazolni kell. Érdemes a védőoltásokról már hónapokkal az utazás előtt tájékozódni, mert van, amelyik csak hetekkel a beadás után alakít ki védelmet.
Panasz
Hová forduljak a panaszommal?
Amennyiben a megrendelt szolgáltatásokkal kapcsolatban problémád merült fel, és ezt a helyszínen a szolgáltatás nyújtója, illetve ügyfélszolgálatunk sem tudta orvosolni, kifogásodat ügyfélszolgálatunkon telefonon, illetve a kapcsolat@beontrips.com e-mail címen tudod jelezni. Minden beérkezett panaszt kivizsgálunk és a törvényi határidőn, 30 napon belül megválaszolunk. Halasztást nem tűrő esetben (pl. betegség, baleset esetén) a lehető leggyorsabban járunk el.

A foglalás és a fizetés biztonsága

Vagyoni biztosíték

A Beontrips Kft. rendelkezik az utazásszervező- és közvetítő tevékenységről szóló kormányrendeletben előírt vagyoni biztosítékkal, amit az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.nyújt. A vagyoni biztosíték pénzügyi fedezetet nyújt az utazáskor szükséghelyzetbe került utasok érdekében teendő intézkedések (pl. hazaszállítás) és a kényszerű tartózkodás költségeinek fedezésére, valamint az előleg, illetve részvételi díj visszafizetésére, amennyiben a Beontrips nem lenne képes az ÁSZF szerinti utazási szolgáltatások nyújtására.

A bankkártyás fizetés biztonsága

Az lefoglalt utazásokat bankkártyával tudod kifizetni. A fizetés biztonságát megbízható partnerünk, az OTP Simple szavatolja.

 

Nem kaptál választ a kérdésedre?

kapcsolat@beontrips.com vagy +36 1 6777888